loading...
بروزترین سایت نیمباز و برنامه های چت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود ‏ Fake Page Maker Pro 2 + آموزش تصویری 3 1282 dj_taha_music
ایجاد فضای خالی بین آیکن های پین شده به Taskbar 0 262 mobina
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 0 309 mobina
مطالب حاوی نمک (طنز) 0 253 mobina
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 0 265 mobina
اس ام اس خنده دار برای تجدید روحیه 0 275 mobina
نحوه ورود به حالت Safe Mode در اندروید 0 244 melika
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (4) 0 237 melika
اس ام اس جوک و سرکاری 0 225 melika
اس ام اس طنز خانه تکانی عید نوروز 0 242 melika
اس ام اس عاشقانه شب یلدا 0 221 melika
فعال کردن کورتانا در ویندوز 10 0 246 behsa
دریافت خلافی خودرو از طریق SMS 0 242 behsa
جوک و لطیفه خنده دار خانم ها(جوک ضد دختر) 0 241 behsa
اس ام اس خنده دار تبریک تولد 0 257 behsa
اس ام اس های ماه شعبان 0 245 behsa
پنهان کردن فایل‌ها و پوشه‌ها از اسپات‌لایتا 0 230 zohre
ترفند های گوشی های نوکیا 0 272 zohre
اس ام اس سرکاری و خنده دار عید فطر 0 225 zohre
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (2) 0 237 zohre
اس ام اس های خنده دار و طنز ضد دختر(1) 0 269 zohre
اس ام اس فلسفی و جملات قصار زیبا (8) 0 244 faranak
قفل صفحه را با صورتتان باز کنيد 0 240 faranak
حالت مطالعه در مرورگر مایکروسافت 0 241 faranak
جدیدترین جوکهای ولنتاین 0 206 faranak
اس ام اس روز عشق 0 276 faranak
5 راهکار طلایی برای ایمن کردن رایانه 0 309 ziiba
اعترافهای تکان دهنده طنز 0 317 ziiba
جوک های جدید و خنده دار (4) 0 298 ziiba
اس ام اس سرکاری ماه رمضان(2) 0 312 ziiba
sajad paniz بازدید : 241 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

الان دارم تو خيابون قدم مي زنم و با gprs گوشي دارم اينو مي نويسم! 
يكم كه دارم دقت مي كنم به اين نتيجه مي رسم كه تو خيابون ماشين ها مثل پرشيا و ٤٠٥ و ٢٠٦ و پرايد و... همشون كثيف اند و حداقل يه جاي ماشين زده شده يا رفته تو! ولي پيكان ها رو ببين ، اسپرت ، تميز ، بدون تصادف!!!

فرستنده : پویا


عاقااااااا دیگه من کم کم دارم دیوووووونه میشم دقیقه ای 100 بار برنده ی جایزه میشم حالا جالب اینجاست مینویسن اگر این پنجره را ببیندید دیگر باز نخواهد شد بابا مگه جایزه گرفتن زورکیه اگه یه بار دیگه بیاد اجدادشو میارم جلو چشش!!!
لایک=واااااااااااااقعااااااااااااا!

فرستنده : zari78


امشب دل ما چه شادمان است
قرعه کشی آپارتمان است
ای خوب و عزیز، دل قوی دار
کین قرعه بنام خوش دلان است
" از شاعر معاصر : ایرانسل "

فرستنده : Vahab


من يك پيشاني دارم بلند و كشيده !. چونه دارم پهن و بزرگ!. گونه هام كه ديگه نگو.!اصلا يه صورت دارم اندازه سيني!
اونوقت اين همه جا يه جوش گنده اومده صاف زده نوك بينيم!
عجب بدبختيه ها

فرستنده : بن تن


یه سوال برام پیش اومده 
میشه با اینترنت کرم حلزون درست کرد آیا؟؟؟؟؟

فرستنده : mamado



صداوسیما در طی اقدامی مسرت بخش تصمیم به تاسیس بیست و یکمین شبکه به عنوان "شبکه حلزون"گرفت؛
این شبکه به منظور افزایش الانتویین و کلاژن و همچنین کاهش خجالت از پوست به صورت24ساعته اقدام به پخش تبلیغات "کرم حلزون"خواهد کرد...

فرستنده : elham143m


خانم امروز برای ۲ومین بار گوشیم افتاد تو wc . ألبته باره اول نجاتش دادم. ولی ایندفعه به رحمت رفت. واقعأ معضلی شده هااااا. 
مسئولین ی فکری بکنن!‏
من دیگه چطوری بیام ۴جوک و شمارو از پست های زیبای خودم مستفیض‏(‏ مستفیز، مصطفیز ) کنم؟ آخه کامیم اینترنت نداره.
لایک‏=‏ همدردی

فرستنده : لایک نزنیا




گفته بودم محل کارم میام  و زل می زنم به مونیتور...
دیروز یه پست گذاشته بودم ، از صبح امروز همش میومدم ببینم تائید شده یا نه ... 
یه سری اومدم حالا مدیرم با 3 تا مهمونش روبروم نشسته اند دارند حرف می زنن داشتم پست ها رو می خوندم یه دفعه برخوردم به پست خودم از خوشحالی پریدم هوا جیغ کشیدم ....
یه دفعه جمع حاضر برق گرفتشون مدیرمون هم یه چشم غره رفت بهم . فکر کنم اخراج شدم آخه گوشیشو برداشت برام پیام زد بعدا باهام صحبت می کنیم . 
به نظرتون در مورد چی می خواد باهام صحبت کنه ؟؟؟؟
یعنی می خواد بگه از فردا نیا ؟؟؟؟
یا اینکه می خواد توی 4JOK عضو بشه پست بذاره ... 
می خواد کمکش کنم ؟
بیکار شدیم رفت پی کارش .....


 


شما هم هروقت میبینین پشت یه مغازه بزرگ نوشته فتوکپی تداریم دوباره میرین میپرسین یا فقط من سادیسم دارم.......؟؟؟؟؟؟


این از اعترافات یکی از آشناهاست:

اعتراف می کنم کوچیک که بودم تو سالن خونمون وقتی کسی نبود عینهو دیوونه ها شروع می کردم به رقصیدن... بعد یهویی یادم میو مد که خدا داره نگاه می کنه! خجالت می کشیدم می رفتم یه گوشه می نشستم!




یادش بخیر موقعی که برا کنکور درس میخوندم یه مگسه بود با هم رفیق شده بودیم...
خلاصه روزایی که درس میخوندم مارو تنها نمیذاشت...می نشستیم زیر سایه تو پارک و باهم درس میخوندیم.آدرس برگزاری کنکورو دادم بهش اومد به کمک هم کنکور دادیم.
الانم با من کار داشتین من تو کانون نخبگانم ... B-)

فرستنده : ♥mahdi 1995♥





تو خونه ما کسی جرعت نداره وسیله شکستنی بزاره زو زمین ، هر وقت من نزدیک یکیشون میشم سریع دست پاهاشون رو جمع میکنن ، آدم احساس قدرت و فرهیختکگی میکنه از دیدن این صحنه ها ^_^ 
اگه بدونید چقدر انگشت مچ ساعد قوزک ساعت عینک موگیر و ... شکوندم :)))

چیه خوب؟ من ایمانم یه بیمار 



دیدین یه عده هستن برای کنکور خیلی میخونن ؟؟
این عده وقتی کنکور تموم میشه میان به شوخی میگن خراب کردیم کنکورو انشالله سال بعد...
بعدش منم خیر سرم از کنکور برگشتم و اومدم ادای(عدای) اون عده رو در بیارم ورداشتم به بابام گفتم بابا انشالله سال بعد درس میخونم یه دانشگاه خوب قبول میشم.امسال که نشد...
هیچی دیگه شوخی شوخی الان دارم از رو تخت بیمارستان گزارش میدم :((


اینایی که فکر میکنید واسه اینکه صبجا با دمپایی پا میشید یا حسرت اینکه مامانتون رو صدا کنید و بگه جانم یا به همون بله خالی هم راضی هستید فقط نفریتون نکه فک میکنید سره راهی هستید بدونید جایه هیــــــــــــــــــچ گونه نگرانی نیست . 
اون اقلیتی نگران خودشون باشن که صبحا با صدای دلنشین مادرشون که میگه عزیزم پاشو صیحانه آمادست و عشقو علاقه مادری و پدری!! رو تو زندگیشون حس میکنن و و و ...

آخه از قدیم گفتن کوزه گز از کوزه شکسته آب میخوره :D خخخخخخ...

میبینم اشک شادی تو چشمایه اکثریت موج میزنه خخخخخ

اکثریت بزنن لایکووو 

فرستنده : مثه اینکه عشق واسه ما نیست ...





یه شب می خواستم برم عروسی یکی از دوستام داشتم جلوی آینه خودم صافو صوف میکردم که مامانم اومده میگه انقد به خودت نرس یه وقت عروس تورو با دوماد اشتباه میگیره اونوقت من بدبخت میشم عروسو کجای دلم بذارم هان!!! صدای بچه هاتو چیکار کنم!!! مادر زنتو به چی حواله بدم!! حتما بعدش می خوای بیای اینجا با ما زندگی کنی؟!! خرجتو از کجا بیارم!! اخه بابات باید چه قدر کار کنه !!!! اصلا تو غلط میکنی می خوای بری عروسی بیا برو فرشارو بشور!!!!!!!! 
به خدا بعده عمری عروسی خواستم برما!!
حالا خداییش از دخترای خوب کسی قصده ازدواج نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لایک=خاک بر سرت ادم تو 4جوک دنبال زن میگرده؟


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
توجه!! توجه!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام خواننده رپ هستید؟
    شما در ایران طرفدار کدام تیم فوتبال هستید؟
    شما طرفدار کدام خواننده هستید؟
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    اهل کدوم شهری؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 7404
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 562
  • باردید دیروز : 1,000
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,518
  • بازدید ماه : 7,518
  • بازدید سال : 144,205
  • بازدید کلی : 1,594,055